Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Angelica - 31 juli 2010 18:12

Jippi vaknar en morgon till utan att behövt gå upp för att tömma blåsan..visserligen har jag vaknat flera ggr ändå när jag vänder på mig knakande tunga kropp, men ändå skönt slippa försöka ta sig ur sängen..minns dagar då det va lätt att lyfta kroppen snabbt mot nåt..icke nu precis..

När jag varit vaken en liten stund så börjar busfröet att hicka som vanligt..magen små hoppar, för att hoppa mer och starkare på ett ställe som jag då antar va ryggens läge för tillfället eftersom det kändes så väl.. :)


Sen va dagen mellan lugn för sötisen, men eftermiddagen så kom nån rejäl spark, några lyft mm, men mest intressanta va en touch mot mammas hand..när mamma brukar lägga handen svagt på magen så brukar ju du känna av det och göra response med kanske en spark eller ett lyft..men denna gången kom e lite annorlunda känsla..såå svårt förklara..men inte mjukande upprund huvud,rygg eller kroppsform utan mer benig..kanske va det din lilla handknoge? :-) Va riktigt chockande känsla iaf så mammas hand flöööög högt upp och pappa skrattade..brukar vara han som flyger för minsta lilla och jag är ju van vid konstiga känslor vid det här laget..hihi..

Ovido - Quiz & Flashcards