Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Angelica - 20 juli 2010 19:32

hur ofta tycker man det är skoj att tvätta och hänga upp tvätt? tom tycka den är så söt att man tar kort på den? hihi..         

Av Angelica - 20 juli 2010 13:01

Du är på dag 232 av 280. (82,9%).

Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 0 fulla dagar (v33+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 sep 2010
Du har 48 dagar kvar till beräknad förlossning.
Tiden flyger, men ändå känns det som den står still :)
Just nu sitter jag parkerad i soffan, med en hickandes mage (och det är inte jag som är orsaken :), lyssnar på sambon grejsa lite med saker jag inte riktigt vågar vara med och fixa på med min älskade bäse i magen, tänker parkera mig liggandes väldigt snart för jag känneratt yrseln och illamåendet är påväg att slå ner mig dit iaf..:/.. hoppas på att det inte är lika länge som de andra dagarna senaste..jag vill upp och orka börja tvätta (rosa eller blått tro?:)
Imorn är det dags att kika in på KSS och se hur det ser ut där och hur personalen är mm inför förlossningen..hoppas man inte blir allt för skrämd :P
Ovido - Quiz & Flashcards