Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Angelica - 11 juli 2010 13:41

Osch va varmt det är..kvaaavt..såg att det blåste maaassa ute..yes tänkte jag..gå ut och få lite vind..öppnade dörren och stängde den lika snabbt..va ju fasiken INgEn luft där ute..bara slog av kvavhet..shit..hur ska jag klara dagen..bara rinner om mig..å så ska vi få besök och sitta ute och grilla..kommer ju inte gå..kommer behöva bosätta mig i kalldusch för att inte tuppa av..iii..blir galen på detta tokväder att va kallt en dag och för varmt nästa..

Av Angelica - 11 juli 2010 13:04

shit, vad visar det.. 28.4 i skuggan än..japp..hur ska jag klara detta idag..kommer bli så kvavt för mig så jag lär la tuppa av..ii..å kommer regnet som det står, samt vad är oddsen på att det blir åska som alla förväntar sig eg?


I morse vaknade jag som vanligt määängder med gånger..vet inte varför eg..tror jag vaknar när jag vänder på mig..det spänner väl och grejsar..svårt..

Men när jag vaknade för att verkligen gå upp så kände jag hur det stirrade på mig från sidan :) älsklingen som faktiskt va vaken..mysigt :) så låg vi och kikade på magen som hickade för fullt, skapat av bäsen där inne :) mysigt..

tänka sig att om några månader vaknar vi av att det ligger en lite jollrande supergosig unge i sängen och vill ha uppmärksamhet :) lääängtar

Ovido - Quiz & Flashcards