Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Angelica - 2 juli 2010 21:34

jag som går bredvid er med min vattensprutande flaska :) Jag menar hur ska jag annars klara av värmen? Idag har jag varit parkerad i minipoolen och det va heeelt underbart..fattar inte hur jag hade klarat mig annars..å då har jag faktiskt med mig vattensprutan också för att kunna få lite kyla i ansiktet ibland också.. :)

Dessutom ska ju morgondagen vara ännu varmare..

Just nu sitter jag i soffan med fönstret öppet bakom mig, men jag stoooorknar här snart..ääär så varmt..

Idag har vårt lilla underverk där inne varit nöjd..busat massa.. fick ju bada också..va faktiskt så skönt idag att magen fick ta sig lite svalkande vatten också..sköönt. Va också väldigt skönt att för en gångsskull inte hålla hela tyngden av magen själv, denna gången hjälpte ju vattnet till lite. Nice..


Så tillbaka till poängen..imorn på jordgubbensdag lär jag ju få panik att gå framme, så funderar allvarligt på att ta med min lilla vattensprutande flaska..men risken är att ni som går runt omkring mig får en lokal skur då :-P

Av Angelica - 2 juli 2010 11:30

god Morgon..Ja det borde det väl vara? :-) Vaknar vid sambon, som jag är glad jag har och att han dessutom har semester och är hemma med oss :) Drar upp rullgardinen och där ute lyser solen för fullt, fåglarna kvittrar och vinden är nog lagom.. Sätter mig i sängen och äter äpple och vatten..tillsammans med min stora bebismage, som rör runt för fullt :-) jag kan verkligen inte förstå hur haon får plats där inne och kan göra dessa rörelser som den håller på med..hihi..idag va det nån ny känsla igen också..väldigt svår att beskriva..vet inte vad busfröt hittat att leka med där inne..hihi :)

Haon verkar rätt pigg denna morgonen..grejsar än :)

Så vi satt och kikade på födelseannonser på nätet..intressant att se hur många pojkar resp flickor som föddes i våras och dess namn..om man får några förslag..

Flicknamn har vi flera stycken..men pojknamn är så oootroligt svårt..shit.. finns inga som riktigt klickar på samma sätt som viss flicknamn..hmm..å vad är du där inne eg? :-)

Nu får mamma sluta skriva för vi ska äta lite och sedan gå ut och parkera i vår lilla pool med vatten, för att klara av denna värmen..får se om magen får sig ett dopp idag också och hur reagerar du då tro ? :-)

Ovido - Quiz & Flashcards