Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Angelica - 19 juli 2010 22:13

Japp, nu närmar det sig en ny vecka och man vet aldrig vad som kan hända för varje dag som går..även om jag har ca 6veckor kvar så är det ju vanligt att föda allt från 3veckor innan till 2veckor efter. Visserligen brukar först föderskor vara bland de som går över, så det lär jag väl säkert göra..men man vet ju aldrig.. en dag kanske lill*n vill träffa mamma och den dagen kanske är om nån vecka..av naturliga skäl eller av kroppsliga skäl..man vet ju aldrig..även de som varit friska som nötkärnor genom hela graviditeten kanske får för tidigt för de är stressade eller vad som helst..

vilket som jag har alltid velat vara en person som vill vara förberedd..hellre ett steg före i onödan än ett steg efter i nödan :-P

Så därför skrev jag idag ut förlossningsbrevet och papprena med vad jag ska packa..så man har lite kladd och tänkte kanske börja tvätta upp lite bodys imorn osv..hihi..gör väl inget om man har rena kläder i lådan :)

Ovido - Quiz & Flashcards