Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Angelica - 24 juli 2010 22:59

Inte kunnat göra mycket på dagen eg då jag legat i soffan med nära spy och svimgräns..men även som de senaste dagarna blir det bättre runt fyra-fem..då går det över på nåt vis (tvitvitvi)..då kunde jag också börja hjälpa till och fixa som jag ville..osch osch vad nöjd jag blev :-) gjort om lite hemma och det känns som ett helt annat hus/rum..riktigt nöjd :-) så kul när man väl kan känna så..efter mycket beslutsångest hit och dit, samt småpill mm så blev det perfekt stortsett :-)

Av Angelica - 24 juli 2010 15:27

Vi grejsar för fullt här hemma. gör om lite, storstädar inför lill*n ankomst, tvättar barnkläder och säng/vaggkläder, packar väska för bb om ca 5v..japp..massa skoj.. :-) tyvärr har det mesta dragit ut på tiden då jag inte orkar.varje dag mår jag nästan sämre..verkar som blodtrycket blivit ännu lägre, jag är allt oftare yr, jobbig blickfokus och illamående som fasiken..måste mestadels ligga still och på så vis försvinner de sista dagarna på vår gemensamma semester å sista ensamma tid ihop innan vi föralltid är minst 3st :-)

just nu verkar det som jag kommer ligga parkerad hela dagarna själv hemma å må skit för att sen på kväållarna ha så ont i en viss punkt i ryggen så jag inte orkar gå runt heller.suck..kommer bli några lättirriterande dagar och lääängtandes till få träffa vårt busfrö, som förövrigt grejsar runt hej vilt i magen varje sig jag mår bra eller mår illa..busen :-) att man kan älska någon så mycket, som man inte ens träffat är otroligt :) hoppas mamma mår lite bättre snart så jag kan jag åka med och hämta spjälsängen och kika när pappa försöker få ihop den hihi..sen bädda den och få beslutsångest vilken nalle jag ska lägga i och sen även vilka kläder jag ska packa i väskan..hihi

Ovido - Quiz & Flashcards