Alla inlägg den 29 april 2010

Av Angelica - 29 april 2010 19:36

Denna dag har gått upp och ned. Både i livet, måendet och humöret.. Men men.. Går till det roliga :) Gullungen busar för fullt när mamma sitter ner.. vilket är lite obehagligt för den gör så långt ner och även gör att jag inte kan se om det syns på magen (buseunge:) men samtidigt sådan glädjekänsla :)

ÅKte en kortsväng till lidköping och va inne i butiker i typ 20min sammanlagt och kom ut med fyra små klänningar :) OM du där inne är en som vill ha klänning eller inte återstår ju att se, men kunde inte låta bli..så otroligt söta.. Såååå små.. hihi.. ändå tog jag storlek 62 och ser ändå liten ut.. ni kan tänka er hur liten storlek 50 ser ut..hihi.. Men så störtsköna plagg. man ser framför sig att ha ett par vita kalasstrumpor, vit långärmad body och  klänningen som var vit/grönrutig, en orange/grönrutigt opch en helt gul annan sort..    Kan se det framför mig så väl att jag känner mig lyfta upp en viss liten tyngd ur vagnen, med benen hängandes neråt och klänningen vid sidan ...känns så verkligt att man längtar sig galen :)

Visserligen har jag senaste fått för mig att det kan vara en pojke, (fast så fort jag tänker mig en sak så ändrar jag mig eg till det andra ju:) så det kanke inte blir att använda klänningarna. Men de va inte så dyra, va i större storlek, samt att man kanske får en tös en dag såfall hihi  

Nu e det dags att gå ut och grilla lite och slå sambon i pilkastning..beroende på hur länge jag orkar stå med denna rygg och ena benet..

Av Angelica - 29 april 2010 13:31

* Ni har säkert varit med om att gester/kroppsspråk, händelser, ord, handlingar kan säga en sak, men mena en helt annan..eller hur?

* Att läser man mellan raderna så är det inte så självklart eller så lätt.

* Att hur mycket du än förklarar nåt och hur noga du än gör det, så misstolkas det eller inte förstås alls..

* Att saker är mycket lättare sagt än gjort,..

* Va?????

* Att man alltid kommer på mer när det är försent..

*  Hur mycket nåt än är, så tro på fasiken att det är det lilla oddsen som är det som krånglar ändå..


Sen står man ändå där och inte vet hur man ska göra eller vara eller våga eller villja..


Ovido - Quiz & Flashcards