Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Såååå Söta :-)

Av Angelica - 29 april 2010 19:36

Denna dag har gått upp och ned. Både i livet, måendet och humöret.. Men men.. Går till det roliga :) Gullungen busar för fullt när mamma sitter ner.. vilket är lite obehagligt för den gör så långt ner och även gör att jag inte kan se om det syns på magen (buseunge:) men samtidigt sådan glädjekänsla :)

ÅKte en kortsväng till lidköping och va inne i butiker i typ 20min sammanlagt och kom ut med fyra små klänningar :) OM du där inne är en som vill ha klänning eller inte återstår ju att se, men kunde inte låta bli..så otroligt söta.. Såååå små.. hihi.. ändå tog jag storlek 62 och ser ändå liten ut.. ni kan tänka er hur liten storlek 50 ser ut..hihi.. Men så störtsköna plagg. man ser framför sig att ha ett par vita kalasstrumpor, vit långärmad body och  klänningen som var vit/grönrutig, en orange/grönrutigt opch en helt gul annan sort..    Kan se det framför mig så väl att jag känner mig lyfta upp en viss liten tyngd ur vagnen, med benen hängandes neråt och klänningen vid sidan ...känns så verkligt att man längtar sig galen :)

Visserligen har jag senaste fått för mig att det kan vara en pojke, (fast så fort jag tänker mig en sak så ändrar jag mig eg till det andra ju:) så det kanke inte blir att använda klänningarna. Men de va inte så dyra, va i större storlek, samt att man kanske får en tös en dag såfall hihi  

Nu e det dags att gå ut och grilla lite och slå sambon i pilkastning..beroende på hur länge jag orkar stå med denna rygg och ena benet..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards