Alla inlägg den 16 april 2010

Av Angelica - 16 april 2010 12:16

.. hepp..vaknade när Davids larmklocka ringde..hade väl inte gjort nåt om det inte vore så att jag insåg rullgardinerna inte var nerdragna i köket så det va för ljust..somnade om, men inte vidare hårt. Vaknar sen igen av att han glömt stänga av alarmet så de börjar ringa två ggr till..vilket gör att jag nu inte kan somna om..vilket jag gärna ville göra för jag inte orkar med alla krångel som e med allt med papper,penning,jobbtider, ingen förståelse mm.. :( Kan sen inte somna om förrän 1-2h senare. När jag väl då somnar om så drömmer jag bara massa skit..t.o.m. kråkor och skator bråkade med mig i drömmen.. haha..lite roligt i efterhand, men i drömmen va allt krångligt.

När jag sen måste gå upp så är jag aptrött och har ingen lust att gå upp alls idag med allt krångel.. Får ju fasiken magsår på allt. NÄR ska jag bara få njuta och vara lycklig och glad av denna underbara skapelse jag har inuti mig?

Vill heller inte vara upprörd; arg,irriterad eller ledsen, för det känner den lill* av. Då får jag så dåligt samvete. Men vad ska man göra?

Har otroligt nog fått tag i fk idag och där får man iaf stöd och lugn och förståelse.. tur det annars hade jag brutit ihop för länge sen.. :( e så synd..man kämpar för att bli bättre fysiskt genom graviditetsproblemen, men när det väl blir bättre så får man återfall fysiskt pga att man mår dåligt psykiskt av allt krångel.. :(

Jag hoppas iaf att nåt kan få mig på gött humör sen igen och börja skratta i kväll så skönt som jag gjort lite i veckan.. :) Det är vad jag vill den lill* ska höra och känna..mamma och pappa lyckliga och trygga..

Ovido - Quiz & Flashcards