Alla inlägg den 23 april 2010

Av Angelica - 23 april 2010 23:36

NU har jag äntligen äntligen äntligen lyckats få ihop alla papper om havandeskapssökning, samt skrivit mina egna bilagor. Det blev en heeeel del, men jag hoppas verkligen de orkar läsa det och förstår hur jobbigt det är. Försökt skriva så detaljerat som möjligt, men ändå inte ha med allt. Fasiken svårt. Speciellt angående hur många lyft man gör per dag och kilona. Jag som knappt kan se längden eller vikten på en människa. Hur ska jag kunna avgöra vad nåt vissa riktigt komplicerade saker väger? Dessutom lyfter man ju olika mycket beroende på när på passet man jobbar, hur stressigt det är, om det är extra priser, om de innan hunnit med mm. Är ju väldigt svårt att uppskatta och man vill ju varken ha för mycket eller för lite i gissningarna. tog t.o.m bilder :)

Känns som jag skrivit en riktig uppsatts och väntar på se om jag blev godkänd eller ej. Blir jag inte det så blir jag riktigt besiken efter allt besvär jag haft att greja med detta. Nyfiken är man också så sätt, men tar ju flera veckor innan resultat.iii

Så håll tummarna för mig och bebisen :) Vi behöver verkligen det!

OM inte så lär det bli mycket krångel också.

Samt att papprena i där är också avgörande för föräldrapenningen som krånglar som fasiken med SGI mm då jag jobbar som jag gör.. den oron ger ju en magsår. Så hoppas det inte krånglar mer än nödvändigt redan gjort.

JApp japp.. nu e några saker ur världen iaf.. Kanske jag kan slappna av lite iaf och undvika spy närmsta. Men fortfarande endel krångel kvar..


Nu vill jag iaf fokusera på den lill* och längtar tills vi får höra hjärtslagen..  

Bara ber att allt är bra..

Av Angelica - 23 april 2010 14:20

Ja skumma drömmar alltså..va det kopplar från dagen innans händelser, tankar ord och gör om det till en helt egen innebörd :)

Bla så va jag och campade med vänner,släkt osv. så behövde jag åka hem och kolla en sak. Träffade även då en gammal jobbarpolare och vi snackade lite. Sen skulle jag åka tillbaka..op eu moppe..på e20..efter druckit 2 glas vin den dagen (dricker knappt ens vin ju haha och speciellt inte nu:).. så hoppade på ingen kontroll..när jag kommer ut på e20 så står poliskontroll bortanför galaxi typ.. jag tvärvänder och kör igenom skogen mot roséns..haha..och snuten efter..det va fler som hade vänbt tydligen för flera av oss skulle blåsa..jag bara hoppades mitt inte syndes eftersom det va så lite.. hann dock aldrig se hur det gick för då ringde försäkringskassan..


Den drömmen kopplade ihop en hel del saker från dagen..fast just dricka och köra vet jag inte hur det gick ihop för det e jag helt anti. kör ju inte ens på en smakmun typ.. kanske va att jag kände för att ta en grogg eller nåt på camping? :) tar ju ett bra tag till innan det lär hända..ammas och grejsas först :) men det e det absolut värt..

Av Angelica - 23 april 2010 12:59

Vaknat flera ggr inatt igen. sover verkligen oroligt..har även väldigt svårt att somna om när jag väl vaknat till..så jag va glad att jag lyckades..men tro inte att jag fick sova då..lnej då ringer försäkringskassan två ggr inom 20minm och kommer med störande nyheter som ger en ännu mer oro, funderingar och krångel..suck..

Inte nog med att man alltid längtar tills semestern. Men nu behöver jag den verkligen. Jag behöver lugn. Bebisen behöver absolut lugn! Visst det e ju inte säkert det blir lugn bara för det är semester, men om jag tänker läget då så borde de flesta krångel löst sig...men understryk eg BORDE.. får jag inte havandeskaps så lär ju ändå det finnas problem efter semestern..men men..

Ska lyckas beskriva lyften och arbetsuppgifterna på jobbet så detaljrikt som möjligt. Brukar jag ju inte ha problem med, men har däremot väldans problem med att kunna räkna ut ett snitt på nåt. det är då fasiken inte lätt, när det inte är regelbundet på nåt vis. Annars hade det ju inte varit så svårt.

Nej usch nu kan jag inte skriva mer. måste ligga ner. Har iaf äntligen en bärba dator så det underlättar lite, men när jag blivit så känslig igen så är det svårt. Spytt idag också och kan knappt ligga ner utan mår dåligt. så hinken går med mig var jag än går nästgan. jippi. så ska jag försöka jobba 1h 15min sen. eftermiddagen brukar jag ju må som bäst så hoppas på det iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards