Alla inlägg den 22 april 2010

Av Angelica - 22 april 2010 16:40

Har känt att det varit på väg ett tag. Kroppen börjat må sämre igen pga all stress,krångel och oro jag får från vissa håll, som inte borde behövas. Borde lätt kunna undvikas eg men hepp självklart jävlas mer :( Iaf, har som sagt känt det varit på väg och vissa dagar närmare och närmare att behöva springa till toan och slänga huvudet över..men har lyckats stoppa det på väg så att säga..uuusch.. Idag gick det dock inte.. Hann precis springa dit.. Så nu verkar det vara officiellt för mig att jag får bakslag på även illamående fronten..och inte bara för yrseln och blodtryckets skull..


NU kommer den där roliga känslan tillbaka. Då man vet att man måste äta för just det - man behöver mat, men sen även också för att inte bli sämre. Men man känner inte alls för äta för man mår dåligt och framför allt för att det man äter, har nu en stor risk att komma upp igen :( Å det vill man inte. Då man också bör tänka vad som är "bäst" att spy upp om det ändå ska upp? oooosch usch blä.. Det va inte det som kom idag kan jag säga. okej, inget ni vill tänka er in i..kan jag förstå..

Ovido - Quiz & Flashcards