Alla inlägg den 12 april 2010

Av Angelica - 12 april 2010 18:16

Japp, det måste jag säga..underbart väder. Vindstilla typ. Älskar det. Solen skiner, himlen är blå..ja vad skönt det är att leva då..eller hur? :)

JObbat idag, gick bra så sätt, men efter en timme så blev jag väldigt dålig ett tag. Kände hur kroppen blev maktlös och ville sätta mig i hop krupen för att ej ramla ihop.. tryckte på pipen, men ingen kom..självklart..som tur va gick sambon förbi från panten precis då och frågade i farten hur det va och jag hann typ bara få fram vatten.. vilket han skynda och hämta..tur va nog det..efter det gick iaf det fortsätta stå.. Va snurrig och kände verkligen hur blodtrycket föll en hel del där..men men..har blivit bättre sen.


På tal om jobbet så är det ju skoj när folk nu förtiden får så glada miner i kassan och påpekar magen och att de ej sett mig på länge och hur kul det är, när blir det mm :) Folk som är bekanta, vänner till familjen eller man inte ens känner igen alls..hehe.. :)


Dagens forsättning blev att jag  satt hemma hos morsan och väntade på sambon skulle sluta så vi kunde åka hem. Parkerade i solväggen i 2h. underbart..men har rejäl huvudvärk nu..måste spänt mig endel..

Äntligen hemma och i gosekläderna igen..hihi :) märks att en vecka förändrar magen till större..går snabbare nu :) Hade denna tröja förra veckan och då tyckte jag inte den fylldes ut lika mycket som den gör idag..hihi..

Så dags att gå ut till solstolen och invänta mormor och morfar så vi kan grilla lite :)

Ovido - Quiz & Flashcards