Alla inlägg den 19 april 2010

Av Angelica - 19 april 2010 23:31

Japp, nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv. Suttit och skrivit om havandeskapspenning i nån timme här nu. Verkligen försökt formulera bra och noggrannt. Blev en del. Men nu när jag reste mig från stolen så har verkligen ryggen och svanskotan tagit stryk. Kan knappt gå eller sätta mig nån annanstans igen för det..ja är inte behagligt precis.. Men men, fick iaf gjort det..trodde jag..då e det ännu mer jag fortfarande funderar över hur jag ska kryssa i..får ringa fk imorn igen och fråga hur noga och hur man ska fylla i där..pust..

Nu ska jag äntligen parkera i soffan..

Av Angelica - 19 april 2010 16:25

Japp, nu har jag varit riktigt flitig. Ring runt till och frågat ut folk om försäkringar, havandeskaps,föräldrapenning,semester,sjukpenning och allt man ens kan hitta på känns det som :) Känns alltid som det finns ett "om inte" "men" "iaf" efter nåt. Precis som skvallerblaskor med en rubrik som sedan eg är nåt helt annat.

så jag satt med magsår i halsen haha och frågade på..

Gäller att vara snabb anteckna svaren och göra dom förståliga för en själv också, samtidigt och ändå inte dra ut på det för mycket, då man känner att den andra i luren suckar inombords..well well. Jag är första gångs mamma. Jag är nästan aldrig sjuk. Har fasiken ingen koll alltså    Dags att sätta sig och renskriva allt nu, för att bara inse att jag säkert funderar på nåt än..


JObbat idag. Såg en liten snattare. Japp, en liten. 6-8år kanske. Kass på åldrar. Jag stod i spelet, när en pojke kryper ut tillbaka under ingångens öhm..vad heter det..hmm..står helt still..de man går in genom i butiken :) Iaf, tänkte först att han kanske bara ångrat sig och går ut den vägen. Små barn gör ju så. Men jag kikade noga på honom då han såg ut att kika runt sig rätt rejält..förutom på mig. Han verkade inte ha en tanke på att jag kunde stå i spelet..haha. Jag hann se att han hade med sig en film obetald under armen och snabbt ut försvann han. Typiskt nog så kunde ju inte jag springa efter honom och lämna hörnan obemannad, så jag ropade på två kollegor jag såg längre bort som hann ut och tog honom.. Så onödigt lillgrabben..

Ovido - Quiz & Flashcards