Alla inlägg den 28 april 2010

Av Angelica - 28 april 2010 19:38

Tror minsann att vårt lilla gullunderverk väntar på att pappa ska komma hem så att haon kan prata med honom :) Så livlig där inne riktigt länge nu..och även så pappa skulle kunna känna..men du ska se att när pappa väl kommer så lugnar sötisen sig..hihi..

Av Angelica - 28 april 2010 17:06

Jättesugen på nåt, men vet inte vad..och samtidigt mår jag illa så jag inte e sugen på nåt :/ :)

Av Angelica - 28 april 2010 16:26

Satt och kollade igenom gamla fotografier.. Vad man ändrats. Bara nåt år och man såg jätte liten och ung ut..hehe.. Inte nog med helheten så, men i smådetaljer: kroppsbyggnaden, hårlängden, hårfärgen och frisyren dessutom..

 alla dessa förändringar. KOmmer jag någonsin få tillbaka den figuren? Lär väl vara ännu svårare efter detta lilla underverk satt sina spår :) Men hde nog inte varit lätt innan heller.. Sen frisyrer.. vilken frisyr va bäst? vilken passar man mest i nu? (man ändras ju som sagt i helhet så kanske inte passar i samma nu som då)

Långt, kort, mörkt, lugg eller ej, sne eller rak, färg?

Osch det e mycket att fundera på det..

                                            

Vilket vinner tro? Å hur gjorde jag ens håret så? :P tänker inte ni så några ggr när ni ser kort? "det va bra" "hur fixade jag ens det?" lättare sagt än gjort

Ovido - Quiz & Flashcards