Alla inlägg den 7 april 2010

Av Angelica - 7 april 2010 18:30

Måste bara tillägga att det är väldigt trevligt när ni skriver nån kommentar ibland :) även om det bara är ett ord hihi. Ser antalet som läser varje dag och några länkar, men är skoj att se lite mer vem ni är (om jag känner er eller ej), varför ni hamnade på min sida eller vad ni tyckte.. känner ni mig så e det kanske inte just så jag menar hihi..men vilket som kul när nån lägger en liten kommentar  :)     Så man vet att ni "hälsat på" :)

Av Angelica - 7 april 2010 16:41

Japp, då va det läkarbesök idag igen då sjukskrivningen gick ut. Å ännu en ny läkare. Av alla de hundra ggr jag varit där så har jag nog fått 5 olika.. pust.. bra ibland om man ej tycker den ena förstår, men jobbigt att försöka förklara igen hur läget är nu, samt uppdatera för senaste ggr då den nya inte vet tidigare tillstånd.. Jaja, blev iaf fortsatt jobba 25% och sjukskriven 1månad denna gång. Hoppas på det går bra. Hade ju trott jag kunde börjat 50% denna vecka, men verkar som sagt varit lite bakslag på gång också då kräkillamåendet verkat börja visa sitt fula tryne igen flera ggr senaste veckan.  

Fick även veta att jag hade väldigt lågt blodtryck, vilket förklarar varför jag är så yr och varit påväg svimma minst 2ggr. Fick även rekommendationer att köpa (DYRA) stödstrumpor..japp..bara slänga fram alla kronor..hehe..

Läkaren sa även att hon inte tror jag kommer kunna komma tillbaka heltid någon gång innan graviditetens slut.. Happ,det hade jag ju trott..både besvikelse och skönt att höra.. det sköna va ju att då kändes det faktiskt som läkaren fattade hur man förklarat hur man mår och inte bara tar allt enkelt, utan verkligen lyssnade liksom..gött det..

Men men.kan ju hoppas man iaf kan gå upp lite mer i tid sen..behöver verkligen pengarna..

Ovido - Quiz & Flashcards