Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Äääntligen klar

Av Angelica - 23 april 2010 23:36

NU har jag äntligen äntligen äntligen lyckats få ihop alla papper om havandeskapssökning, samt skrivit mina egna bilagor. Det blev en heeeel del, men jag hoppas verkligen de orkar läsa det och förstår hur jobbigt det är. Försökt skriva så detaljerat som möjligt, men ändå inte ha med allt. Fasiken svårt. Speciellt angående hur många lyft man gör per dag och kilona. Jag som knappt kan se längden eller vikten på en människa. Hur ska jag kunna avgöra vad nåt vissa riktigt komplicerade saker väger? Dessutom lyfter man ju olika mycket beroende på när på passet man jobbar, hur stressigt det är, om det är extra priser, om de innan hunnit med mm. Är ju väldigt svårt att uppskatta och man vill ju varken ha för mycket eller för lite i gissningarna. tog t.o.m bilder :)

Känns som jag skrivit en riktig uppsatts och väntar på se om jag blev godkänd eller ej. Blir jag inte det så blir jag riktigt besiken efter allt besvär jag haft att greja med detta. Nyfiken är man också så sätt, men tar ju flera veckor innan resultat.iii

Så håll tummarna för mig och bebisen :) Vi behöver verkligen det!

OM inte så lär det bli mycket krångel också.

Samt att papprena i där är också avgörande för föräldrapenningen som krånglar som fasiken med SGI mm då jag jobbar som jag gör.. den oron ger ju en magsår. Så hoppas det inte krånglar mer än nödvändigt redan gjort.

JApp japp.. nu e några saker ur världen iaf.. Kanske jag kan slappna av lite iaf och undvika spy närmsta. Men fortfarande endel krångel kvar..


Nu vill jag iaf fokusera på den lill* och längtar tills vi får höra hjärtslagen..  

Bara ber att allt är bra..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards