Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Underbara hjärtljud :) och v22

Av Angelica - 27 april 2010 14:48

Då va det dags att åka till mvc idag och höra hjärtljuden för första gången :) Något jag varit nervös inför. Behövdes dock inte :) Hittade ljuden direkt, starka och klara :) En vaken liten buseunge :)  

Idag går jag också in i v 22 :) Magen har växt endel senaste veckan efter mina mätningar och även med ögonmått :P

Vägde mig och hade gått upp otroliga 2,4kg på en vecka..ojoj.. Inte undra på mina fötter såg helt misshandlade ut igår. aldrig sett liknande röda och streck..osch

Blodtrycket va okej där, men fick blodtrycksfall efteråt på elkedjan..tur nog så fanns det en stol där så jag hann sätta mig ner..


Efter det har jag suttit ute i solen som hundvakt åt lille Theo..så redig så :) Började röra på läppen och göra lite ljud då han såg grannens hund genom häcken, men feg va han att han inte skällde och gick och satte sig gömd bakom david..  

Underbart väder när solen e framme..blev dock lite kalla vindar så fårt den gick i moln.

       

 
 
Ingen bild

Linnea

28 april 2010 00:36

näää, så söt Theo är :) super gullig!
Härligt att höra hjärtslagen kan jag tro =)

 
Ingen bild

Anita

28 april 2010 13:17

ÅÅÅ!!! mattes lille goding ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards