Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Drömde om dig inatt... :)

Av Angelica - 17 april 2010 14:38

Japp, vem vill gå upp när man är i drömmarnas drömvärld, som känns så verklig för tillfället :)

Inatt drömde jag att det var kalas här. Inte vidare logiskt med många detaljer hehe, men när brukar drömmar vara helt logiska? :) Det är ju alltid nåt som visar sig i efterhand då man tänker efter att: öhm, så kan det ju inte varit för "jag va den, men eg va jag den, men den också och vi gick från morsans kök in i mormors tvrum" :)

Men iaf, denna dröm va iaf fokusen på min son. Tydligen hade jag fått en son..hihi. Vilket jag även själv i drömmen stannade upp och tänka "jaha det blev en pojke"   Lika nyfiken i drömmen på vad det skulle vara, som i verkligheten tydligen :) Folk satt med honom, då han bara va någon vecka gammal och jag tittade över på honom och sa nåt "här e mamma" då log han tryggt mot mig, för han kände igen mig :) SÅ tänkte jag - jag e verkligen hans mamma      Han känner igen mig, älskar mig, e trygg hos mig och jag är någon speciell för den här lille personen :)

Så tog jag honom i min famn och "kände" honom för första gången ( då jag inte minns tiden innan han föddes i drömmen) och vilken känsla.. :) sen hoppade drömmen till att jag stod här hemma och testade ihop kläder som han skulle kunna ha på sig :) Blev dock väckt, när pappa ringde och undrade om han skulle handla nåt..hihi.

Pappa däremot hade dagdrömt om en flicka som satt trött i en matvagn, med snutte och nalle intill när vi handlade :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards