Direktlänk till inlägg 9 april 2010

ont och VÅR :) Positivt och negativt för dagen..

Av Angelica - 9 april 2010 15:08

Negativt

Japp, då har mitt vänster lår/ben/lite upp i ryggen problem blossat upp igen då. Den där jäkla nerven som ligger i nåt slags kläm, enligt sjukgymnastiken. Dock inte ischias nerven, utan nåt annat. Har inte känt av det på ett halvår/år typ, så hade glömt hur hemsk den e.. antar den lär märkas mer nu ju tyngre jag blir.. :( inte kul.. vet ej var jag ska ta vägen då..får trycka ihop benet så hårt som går och hoppas det känns mindre då iaf.. men inte lätt gå på det..inte sitta heller..Jippi..


Lite mer positivt. :)

Satt ute i solen förut.. Vilket väggkant jag hittade bakom knuten :) Solen stekte rejält, fåglarna kvittrade mm.

Hittade massa blommor som är påväg att blomma i trädgården.. Visste inte ens vi hade så många olika sorter.. Alltid velat ha egen trädgård med massa sådana blommor som växer så.. Det är vår det :)  

Körde lite boule med lillsyrran och morsan som hälsade på.

Fick sådan lust att kratta bort alla löv, vilket jag skulle orka liten OM jag kom åt den inlåsta krattan.. haha..bra sambo att låsa in jobbredskapen.-.hihi

Vill riva upp lite egenväxta buskar mitt i trädgården och så lite nytt gräs.. även städa inne.. riktigt vårstäda känner jag för.. tyvärr känner väl min kropp bara för det en kort stund, så sen blir det väl till att sitta och peka och säga vad sambon ska göra ist..kan ju ha både sina positiva och negativa sidor..eller hur :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards