Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Lite bakslag??

Av Angelica - 5 april 2010 18:37

Japp, då har nästan denna dag gått också då. Skönt. Innan jobbet mådde jag så jävla illa igen..som onsdags och torsdags..verkligen stoppade kräkningarna i halsen. :( Känns lite som bakslag påväg. Har ju fortfarande mått illa pga yrseln men då har det ju aldrig kommit så långt att va upp i halsen typ. Det va det dock idag igen.. timmen innan jag skulle till jobbet va riktig hemsk..va aningen nervös för hur det skulle gå i kassan. Första timmen (av 2) va inte lätt. otroligt snurrig och illamående..trodde inte jag skulle klara hela tiden, men gick tillslut..

Får se hur det kommer vara resten av veckan..om det ska fortsätta åt fel håll igen.. :(


Rätt håll är däremot magen..den växer på och jag tror jag känner lill*n där inne oftare :) Ska bli så kul när pappsen kan känna också..hihi..om han vågar..:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards