Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Angelica - 29 augusti 2010 13:52

      Japp, dags att lägga upp lilla skötbordet på bänken. Men va tråkigt det såg ut att bara ha den så.. SÅ kan jag ju inte ha det..så möblerade lite med blöjorna, var är det lättast att ta dom, lägga bebissmutsiga sockar som inte ska försvinna, tvättlappar och allt annat.. går ju ann i början när busen ligger hyfsat still..men sen lär det försökas att få tag i saker hihi :) Å visst när den är så liten så kommer den inte bry sig så mycket om sakerna runt omkring heller, men det gör mamma :-) SÅ improvisera lite..ta speldosan som ska hänga över sängen och plocka bort lite delar, sen hänga den i snöre över gardinstången och vips så har vi en liten mysig hörna ist med saker att kika på för både bebis och mamma hihi..samt speldosa så detinte bara hörs tvättmaskin ibland :) Ser sötare ut i verkligheten..  


Än kliiiiiar det som fasiken..hur barn klarar vattenkoppor mm förstår jag knappt.,.detta är olidligt, speciellt på kväll och natt..vaknade inatt och bara låg och kliade sönder mig..har sår i händer och märken på resterande kropp..försökt ta kort på det, men intelätt få sann bild av det..                            olidiligt är det iaf,..speciellt när man inte ens når eller kan klia sig ibland för att jag har så förbannat ont i mitt högra ben och ljumske.. i sängen kan jag knappt vända mig..eller jo, men då gör det oooondare för varje millimeter..å gå på den efter suttit eller legat så är det plågsamt..tror verkligen det ska gå av ibland..hoppas verkligen det lättar med viktnedgången..tur man ska snittas för jag tror fasiken benet knäppt av i en vanlig förlossning alltså..

Ovido - Quiz & Flashcards