Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Angelica - 17 augusti 2010 12:24

Du är på dag 260 av 280. (92,9%).

Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 sep 2010
Du har 20 dagar kvar till beräknad förlossning.
Kom precis hem ifrån tagit blodprov..två stick blev det..ett riktigt plågsamt och ett som gick an. Snacka om skillnad det kan göra alltså, speciellt för en människa som kanske har skräck för det och kan få helt olika upplevelser och syn på det.

Dröm man haft sedan liten..starkaste av alla..att man är påväg att nå den.. jag kan inte i min vildaste fantasi ens få fram hur det kommer kännas att se sin son eller dotter första gången. Att man har skapat den från inget..bakat det lilla fröet till en livs levande bebis :) Jag kan fantisera in att det med mig ibland - har ju ändå växt upp med små barn i släkten och familjen.. men jag har verkligen svårt att försöka se framför mig hur det kommer vara att se min älskling hålla i sin son lr dotter första gången :) hans känslor och sätt mot detta lilla underverk.. :-) hur våra liv kommer förändras för alla framtid.

Jag är ju inte en av de tycker det är självklart att man kan få barn osv..utan ser miraklet i det..heeeelt otroligt alltså på så många vis..

Ovido - Quiz & Flashcards