Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Angelica - 15 augusti 2010 17:21

Jag som tyckte att ett myggbett jag fick i somras kliade som f*n..men det va ju inget.,senaste kvällarna börjat klia något oootroligt på fötterna..bla..jag har haft väldigt svårt för att ej klia mig själv till vansinne och framför allt inte sönder.. Konstiga va dock att jag såg inga som helst märken så visste eg inte riktigt var själva källan av kliandet kom ifrån, förrän dagen efter..då såg det ut lite som myggbett..vitt och med svullet rött runt om..samt nåt på benet som såg ut som att jag ahde bränt mig.. men inget verkade hjälpa, som skulle hjälpa mot det, samt att sambon har inte ett enda bett..hmm..konstigt..så kollade mvc boken som påpekade graviditetsklåda. vilket kan va le och ofarligt, till att va från leverpåverkan. Detta bör man ha koll på för det kan vara lite farligt för lill*n..så klart jag som e orolig redan fick ju ringa och fråga förlossningen om det ens kunde vara det och de tyckte jag skulle ringa mvc imorn och få ta prover..gäller det ju bara att de kan svara i tele nån gång och ha tid..annars går jag dit ändå..!'

Tills dess så blir det väl att rulla i potatismjöl och se om det fminskar kliandet iaf..

Ovido - Quiz & Flashcards