Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Angelica - 11 augusti 2010 17:44

Upptäckte precis att det äntligen kommit en ny funktion här på sidan. där ni kan ställa en fråga till mig, som jag tydligen kan svara på. toppen. DÅ kan jag ju svara där iaf även om jag ej kan svara på kommentarerna. :)

Men förövrigt så blir det nog närmsta att försöka blogga mindre..eller med mer mellanrum iaf :-) Annars kanske folk tror något om jag inte bloggar på nån dag hehe :) vilket jag nog har rätt i, för mina gäster som precis åkte hem, påpekade just det. att om det inte står nåt i bloggen så vet hon att jag åkt kanske..hehe. Men icke..Får försöka lura ut nåt..hihi..

Påtal om det, idag har jag haft besök av två gamla klasskompisar. Perfekt jag som är så uttråkad, inte kan göra nåt vidare med min kropp eller detta väder, samt alldeles för mycket tankar runt allt nu..

Nu när de åkt så ska jag sätta mig och pilla med den nya filmkameran som precis kommit. Ska testa om den har vad jag kräver, då den ska fånga mitt barns första  ögonblick och resterande liv :-) Plugga på som fasiken och lära sambon den senare. Blir nog att åka till mormor och morfar ikväll också och hämta vår lilla vagga vi ska ha i tvrummet till sötnosen sen. det är ju mindre än 1månad till bf nu så det kan ju hända när som helst eg och då vill man ju ha allt hemma :-) + har inte så mö annat för mig så kan ju få och grejsa med den söta :)

Ovido - Quiz & Flashcards