Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Angelica - 18 augusti 2010 16:09

Japp, här blir det lite ris och ros. Vad ska jag börja med tro..igår kikade jag lite i leksaksaffär och råkade ääääntligen se barnvagnsskallror i mn smak.har letat överallt, men de e antingen svindyra eller med kalla färger och material - så som av trä, spöket laban mm.. inga mjuka bebissöta saker :) men här fanns det..mjuka som tuta,prassla mm..den ena va färgglad och söt..passa både tjej och kille och smartast att köpa MEEEENN,,så fanns det även en sådan där supersöt i rosa..tyvärr ej i blå också..men jag kunde ju inte lämna den..va så suuuuupersöt..så köpte båda två för att sen kunna lämna tillbaka en av dom beroende på om det blir en flicka eller pojke :-)

  

när vi stod där och betala så kom ännu en expedit fram och nästan viska till den andra "vilken STOOOOR mage"..haha..som jag inte skulle höra det..

vilket vi också kan bekräfta att den är...

PÅ MVC idag mättes den nämligen SF 37..ännu större..även bm blev förvånad att den fortfarande växer..även jag med tanke på att jag otroligt nog bara gått upp 400gr sen förra veckan..hmm..

  

Förövrigt e det bra.. Bebisen trivs fortfarande i sitta framsätet..varför lägga sig rätt, när man kan åka första klass..hihi..

Mammas alla hörn knakar och gör ont..blygdbenet gör mer å mer ont..så svårt röra sig..speciellt att gå upp och kissa på natten,...tur att spjälsängen är framme för den e min käpp första delen av vägen..inatt va jag lite orolig när jag gick upp vid 4 så väckte bäsen och sen somnade jag om i trygg ro..för då hörde jag inte alls sambon uppe och hosta mm..haha..

Magen kliiiiiar för fullt å får mer å mer bristningar nu pga den där förbannade vändningen förra veckan..den som va så fin innan..tyyyyypiskt...rätt retsamt alltså..

Påtal om sängar..tv-rumssängen :)

   myyysigt :)


Till annan ris..suttit i telekö och sedan samtalat för försäkringskassan om allt med dessa tillfälliga dagar, vanliga föräldradagar mm..åååå blir så trött på det..även när man har så idiotiska jobbtimmar som 3.45 och det tas som en hel dag..borde inte finnas så korta..blää..å ingen vet nåt helt heller..alla säger fråga jobbet, jobbet säger fråga dom, å sen säger de igen fråga handels mm..å när man väl kommer fram då e de inte där för dagen.. usch..


Imorn ska det bli viktuppskattning på vårt lilla busfrö..blir intressant :)

Ovido - Quiz & Flashcards