Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Angelica - 16 augusti 2010 15:32

Idag är det 3veckor till beräknade dagen..lääängtar..nu har ju de flesta man vet fått så nu blir man ännu mer sugen.. :-) varje dag fantiserar man om hur det kommer vara när man träffar vårt underverk..men ingen fantasi lär ju va i närheten av den äkta känslan :-)


Ligger mycket oro i en nu förtiden också..igår skrev jag om kliandet.. på kvällen började även magen klia mer och mer..vill ej klia där..tog lite ph5 på för att det kanske skulle minska,..men hepp..det började svida, bränna och sticka.. kunde inte ens snudda huden utan det va aj aj.. värre än bränna sig på brännässlor..usch..


idag fick jag tid att gå till labb och ta blodprov för att kolla så inte graviditetsklåda.. lyckas stressa på davids rast och åka dit..väl kommer dit så har alltså skitvården ingen koll på nåt..då skulle man fasta..vilket varken förlossningen igår, mvc i morse eller labb visste eller sa..så kunde inte ta provet..blir så irriterad när det faktiskt e viktiga grejer. å attityden på gubben där va ju nte nåt med heller..iii...sa faktiskt med sur min att jag va trött på vården och konstigt att så många år man går i skolan ändå kan ingen memorera och kunna saker..!!! åh...!


Bra grejer där emot - igår fick jag skrattattack.. sådan där då man knappt får luft, tårarna rinner...och du vet inte ens varför..haha.. höll på i 5min och skrattade åt nåt jag själv sa om svinto..haha..va skönt det va mitt i all oro..å roligt lät det..rösten ändras ju rätt mö nu förtiden.. visst e sådant skönt :-) itne allt för ofta man blir sådan..

Ovido - Quiz & Flashcards