Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

30miljoner och mitt underverk

Av Angelica - 17 juni 2010 10:47

Inatt höll drömmarna på för fullt som vanligt..rätt intressant och roligt ändå..inatt var du en liten flicka..i förrgår va du en liten pojke,..min dotter, min son..å vissa stunder är drömmarna så otroligt verkliga :)

Jag drömde även att jag skulle skrapa en triss. sa innan om jag ändå vann nån gång..när jag skrapat säger jag med en suck "fasiken inte denna gången heller" medan personen bredvid mig ropar "jooo du har ju vunnit 27 000".. VA jippi tänker jag och kikar extra..men ser att personen sett helt knasigt..det är helt ojämt antal 0or bakom alla 27..fasiken..MEN jag ser nåt bättre..jag har ju vunnit 3miljoner för fasiken..WoooooooowW.. blir direkt nervös att jag ska tappa bort lotten..det är ju sent på kvällen också så kan ju inte ringa till triss och kolla hur jhag gör..vågar man verkligen skicka in den? eller hur fasiken gör man..iiii..Så går det nån timme med massa händelser..när jag återigen sitter och kollar på den där lotten och inser återigen att 3miljoner är det ju inte..det är ju för fasiken 30miljoner..de har förkortat och grejsat...SHIIIIIIT...alla mina tankar flyger runt.. nu kan jag betala av det, jag kan köpa en sådan bil, kan fixa så och så..massa praktiska saker som krånglar i verkliga livet nu...samtidigt som jag ändå hela tiden tänker - hmm pengar tar slut snabbare än man tror..så bäst sätta in lite i nån fond kanske lr få höga räntor och ja vet allt..

Så vem säger att man sover på natten? Jag jobbar iaf för fullt för att lösa alla saker i verkliga livet.. :) om man sen får lite lite roliga saker i drömmarna också så e det ju bara toppen..annars vore man ju deppig nästa morgon..visst kanske inte är överlycklig när jag insåg jag ej hade 30miljoner..men men jag har iaf det som e värt mest ändå..det har också en 3a och är värt mer än 3miljoner..min familj på 3 :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards