Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Angelica - 19 juni 2010 14:46

När mamma och pappa vaknade idag så kände även mamma att sötisen också va vaken :) La mig på rygg för att kunna se magen bättre. Ojoj oj vilken pigg'er en. Det lyftes i taket, det flyttades runt för fullt i små och stora mängder :) Stenhårda upplyfta berg såg det ut som..hihi.. Å sen kom nog de 2 starkaste sparkarna eller förflyttningarna hittills, som vi båda lyckades se :-) riktigt fräckt..

Verkar som lill*n trivs när mamma och pappa går hemma och pratar ihop..har hållt på för fullt sen dess :-)

Av Angelica - 19 juni 2010 12:00

När jag satt och letade låtar att spela för magen så hittade jag låten med texten.. ja texten som faktiskt låter riktigt söt och tolkningen på hur mamma känner för sitt underverk och kommer känna.

Liten översättning(engelsk från början såklart :) med inslag av eget tolk från mamma till underverk här:


Varje gång jag kommer att titta på dig och våra ögon möts, så kommer jag ha en känsla inom mig som kommer vara så stor att jag knappt kan hantera den (kärlek:).

När du rör mig (jag tex håller dig nära) så kan jag känna hur mycket du älskar mig, din mamma och det är så otroligt.

Jag har aldrig varitså nära någon, som jag är med dig (vi har liksom ett speciellt band).

Jag vet verkligen inte hur du gör eller lyckas, men jag älskar dig så otroligt mycket och det blir bara mer och mer. Jag vill spendera resten av mitt liv med dig, sida vid sida. för evigt och för alltid :)

Allt du gör får mig att häpna. Jag är hel imponerad av dig.

Lukten av din hud, smaken av din lilla puss, höra dig mitt i natten och ditt lilla hår runt mig. Ja du äröverallt för mig :)

Du berör hela mitt hjärta :)  


Bra text/låt att spela för magen va :)


Ovido - Quiz & Flashcards