Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Angelica - 29 juni 2010 21:48

Idag va det ännu en ny vecka då :-) och med det menas ännu en vecka närmare att få träffa vårt underverk :-)

Orkar inte skriva så mö idag.. Kan däremot skriva att mina fötter verkligen svullnar nu.  köper sandaler med 2-3 större storlekar och kollar man på fötterna så ser man verkligen hur svullna de är..rör man där så är det som man trycker in i luft nästan..lite komiskt på nåt vis..haha.. men ser knasigt ut..

Inatt sov jag i stuga..fyy..båda jag och älsklingen längtade hem..när vi kom in där så va det 40-50C där inne..ingen som helst luft..uuuusch..jag som har svårt att sova och gå igenom dagarna som det är nu..det va även spindelnät och spindlar, vilket gjorde att jag vaknade med syner av falska spindlar flera ggr på natten, vaknade ju ju även av värmen och av hur ont jag hade i kroppen av den jävla sängen..usch.. min vänstra ljumske blir totalt kass på kvällarna när jag satt mig/lagt mig. då kan jag knappt röra benet eller mig nån cm..skumt..

Vaknade även 2ggr av lite vasst ont i magen..så inte kunde röra mig..men tänkte bara..shit va ont förlossningen lär göra eg,..detta e säkert inget..iiii.. ett bra sätt att tänka just då..för då tycker man inte man ska klaga.. :-) men skrämmer en även för sen ju..hihi..

Du är på dag 211 av 280. (75,4%).

Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 0 fulla dagar (v30+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden .
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 sep 2010
Du har 69 dagar kvar till beräknad förlossning.
Ovido - Quiz & Flashcards