Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Angelica - 10 juni 2010 13:58

Igår va det dags att träffa barnmorska, prata lite, mäta lite och lyssna. Busungen flyttade sig för fullt när vi satt där kände jag. Magen höjdes och grejsade. Å trots jag gått upp så mycket så fick jag ändå påpekning om att magen va ju väldigt "fin"..:) Magen höll sig i övredelen av kurvan igen och   ljuden va  perfekta och sötisen reagera direkt på att man grejsa :) hon trodde att lill*n låg med huvudet neråt eftersom hjärtljuden kom precis under apparaten på visst ställe. Å så som den låg då är så den ofta brukar ligga vilket den även gjorde förra veckan då jag fick så ont på kvällen. Vilket BM trodde kanske va det den gjorde - tryckte på bäckenet och fogarna så att säga. Å igår kväll kom den där vassa smärtan igen. då jag knappt kan röra mig en cm, resa mig eller gå..men som tur va varade det inte lika länge som förra veckan. Å återigen va magen stel där. Så börjar tro det e lill*a busfröet som lägger sig och trycker där..

Påtal om lill* busfröet så grejsas det för sött idag. när man verkligen känner och ser hur stort magen e upp på höger sida..e det rumpan då tro?=)hihi

Ovido - Quiz & Flashcards