Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Angelica - 21 juni 2010 16:13

I middags va pappa hemma och åt..å vad vi skratta.. :-) åt vad? det vet jag knappt..men kul ihop kan vi ha..hihi..skulle nog verka helknäppa om nån såg eller hörde oss :-) Men de skulle iaf se att vi trivs ihop..  

Hoppas vi du där inne verkligen hör hur vi håller på ihop då..hih..å att vi låter likadana när du växer upp så du känner kärleken i detta hem :-)


Påtal om dig..din lägenhet i magen blir fortsatt påpekat är stor :-) nyss påpekade grannen att jag är väl rätt "tjock"..ser verkligen inte ut som jag ska gå hela sommaren..hepp..happ :)


Å nu sitter jag och myser med dig.. Tänkte testa om jag kan se/känna dina olika reaktioner till oliksa slags musik. Nu spelar jag de lugna 5 låtarna jag valt och du blev direkt till dig..   du börja sprattla och grejsa..får se om det blir nåt annorlunda när jag byter till lite mer upptempo :)

Av Angelica - 21 juni 2010 14:29

Japp, nu har det iaf inte ändrat sig så mycket de tre senaste dagarna jag kollat vädret..verkar fortfarande som det är sol påväg :-) Bäst kolla varje dag för det ändras ju på nån timme att det ska bli regn ist osv..

Hela veckan visar sol, dock en del blåst..å fattar inte varför vinden fortfarande nästan är vintervindar..konstigt..inga ljumna, utan verkligen bitande kalla..märker det kanske inte i solen, vilket är skälet till flertal nu blir sjuka..'Iaf, midsommar verkar också få fin fint väder häromkring..sen om vi ska hoppas på vädret stämmer så visar det nästa måndag, då min egentliga semester börjar, och sambons börjar, 24C ingen vind och bara sol..vilken dag..visserligen lär väl den bli jobbig för min kropp i år..men men..ska se om jag kan plaska ner i en minipool vi köpt.. ca ´60hög och 3x2 m tror jag..hehe..lite svalkande iaf.. :-)

behöver dock nåt att bada i..hmm..inget passar ju..

Ovido - Quiz & Flashcards