Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Angelica - 22 juni 2010 21:42

Då va det ny vecka igen då. v30 :) Tänk att 3/4 är typ gjorda och jag måste säga att de gått väldigt snabbt (trots min uttråkning hemma sjukskriven) så då kan man ju bara hoppas att den sista 4 delen inte tar sådan tid :) Vill ju träffa vårt underverk.. Sen att slippa ha så ont i fötterna, ryggen,svanken,benet och fogarna vore ju självklart rätt skönt också :)
Denna vecka hade jag "bara" gått upp 600gr.. :) skönt. Men har gått om älsklingen..eller rättare sagt han vägde exakt denna vikt förra tisdagen, men hade gått ner några hundra gram denna vecka..

Påtal om kroppen. Fick faktiskt en riktigt rolig oväntat komplimang idag...av en helt främmande människa i förbifart. Jag provade ett linne och då fick jag först höra att den va jättefin på mig och sen även att jag hade "världens finaste mage" :-) VÄRLDENs verkligen också..hihi..att det va så äkta mage liksom bara.. Riktigt kul att höra när man förövrigt mår dåligt för de dubbla låren, hakan mm.. Kan iaf få va stolt över magen :) så frågade hon också när det va väntat..och då fick man ännu ett chockande uttryck att det va såå långt kvar..såg ju inte ut så..

Va och lämnade tillbaka ett par shorts idag..och kunde ju självklart inte låta bli lkika på bebiskläder..det va ju liite rea..Så kolla in dessa sötisar för bara typ 30 och 50kr styck :-) Den med texten just too cute har även en liten tros/byxdel i samma färg och texten på rumpan :-)

  


Hade även tid på MVC, idag kl 13, för att lyssna på vår sötis..vi åkte dit två timmar tidigare för lämna urinprov så det inte behövde stå så länge. När vi gör det så får vi reda på att vi hade ingen tid.. öhh joooho, det va jag 100% säker på. har stenkoll på allt som har med bäsen att göra..så det visade sig hon skrivit in på fel person i datorn osv..suck..och hann inte idag..tur för mvc att jag fick en tid imorn som gick innan midsommar och innan älsklingen jobbade..


Fick även med mig lite blommor idag..såg så varma ut..blev dock inte lika roliga på bilden som de ser ut i verkligheten..får plantera dom bara också..

  


Du är på dag 204 av 280. (72,9%).

Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 0 fulla dagar (v29+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 sep 2010
Du har 76 dagar kvar till beräknad förlossning.
Ovido - Quiz & Flashcards