Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Angelica - 25 juni 2010 13:17

Då sitter man och bloggar lite innan midsommarfirandet börjar.. Borde eg försöka orka göra ordning mig, men det e så mö mer bekvämt i soffan..vet ju inte vad jag ska ha på mig i denna värmen ändå..e så svårt..Om 40min slutar älsklingen jobbet och då ska jag eg vara hyfsad klar eftersom vi ska åka till mina faddrar och morföräldrar för fira en lugn go midsommar :) blir nog trevligt :) jag ska packa med mig hela garderoben och köket typ hihi..måste ju ha back up planer om kläder är för varma,kalla, sitter obehagligt osv efterso jag e så känslig nu..samt mat..ja det måste jga ju självklart va förberedd på också då jag är kräsen och behöver äta flera ggr :)


Jag satt ute i trädgården en liten stund med Theo och då stekte solen mig totalt..fräsch jag känner mig efter 20min ute..haha..men men det va trevligt, för solen reagerar sötisen på direkt och bröjar grejsa där inne..va nog rekord i viss flyttning förut..tror haon firade midsommar också.. plockade fram långbord,dukade,upp med midsommarstång och dansade runt den..hihi..synd pappa missade det för det va rejält :-)


Förhoppningsvis missar inte pappa masssa fler saker för han går på semester i helgen..skööönt :)

Idag ska det verkligen njutas och minns denna midsommar då vi är vår lilla familj så lyckliga :-)  tänk nästa år då..med barnvagnen rullandes mm :)

Ovido - Quiz & Flashcards