Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Angelica - 6 juni 2010 18:13

Igår fick jag årets två första myggbett..inte bara årets eg för jag tror inte jag fick förra året alls. Shiiiit vad det kliar.. UNDER foten..går ju på det hela tiden så retar ju ännu mer..shit.stackars folk med vattenkoppor.

Sa igår att tänk alla mygg på almesåsen och alla som är där och festar ikväll..å va skönt att vi inte kommer ligga bakis imorgon som endel andra kanske lär göra :) MEN man ska tydligen inte ens tänka nåt positivt om sig själv, för vem va dålig idag? jo jag.. Åkte till vara för köpa en glass..ingen glass blev det..ist parkerad och så otroligt dålig, illamående att jag inte visste var jag skulle ta vägen.Kände att jag skulle kubna spy när som helst och röra kroppen eller ens blicken va för mö..:( Vi försökte åka hemåt och fyyyy vad lång vägen kändes och många gupp och svängar det fanns som inte fanns annan dag typ..:/

Hemma blev det att tömma kroppens föda och vätska med spy..usch usch..så tydlighen skulle jag ändå få känna bakiskänslan idag..Hoppas verkligen det va engångs grejs och inte är bakslag påväg..funderar på om det kan varit för man slarvar när man tycker man e bättre och ite ligger still på samma sätt på morgonen, äter frukost i samma ordning och ork och absolut inte åka bil och utan åksjuketablett, men men vet inte..Tur nog så mblev jag bättre sen iaf..Så kunde sätta mig ute parkerad i lugn när älsklingen klippte gräsmattan..vilken skillnad det blev:)

    

Ovido - Quiz & Flashcards