Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Angelica - 28 maj 2010 17:22

Jag har telia bredband och hemtelefoni. Det går ut i sommar och nu skicakde de ut om höjningar mm. jag funderar på att byta. Skulle behöva råd och åsikter om andra.. Vad  har ni?

Vad kostar det?

Är det bra support?

har ni haft mycket problem eller lätt?

Övriga åsikter?

Av Angelica - 28 maj 2010 14:21

Äntligen svar på havandeskapsbegäran.

Har väntat på svar ett bra tag. Fick papper denna vecka, men ett papper fattades - det med själva beslutet om det va godkänt, hur mycket och för hur länge..Så ringt som dåre till fk och sökt nån med svar..idag fick jag äntligen svaret att det va godkänt, helt,hela den perioden jag sökte :) Sköööööönt nåt äntligen funka sm man lagt mö energi på :-) Slippa mer stress och krångel..

Men men får inte låta mig luras..finns krångel så det räcker ändå.. bilen äntligen lagad..då börjar en ny lampa lysa..ska jag skratta elle?

Vet nån förresten vad som e bättre än telia på hem tele och bredband? de ändrar priser...hmm

Ovido - Quiz & Flashcards