Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Angelica - 17 maj 2010 16:17

Mitt underverk :)
Har varit lite blyg de senaste dagarna..igår kväll kom dock lite sparkar i olika mängder. Jag kunde verkligen känna hela kroppen röra sig där inne då det eg inte sparkade, men min mage ändå fick formas efter att sötisen flyttade sig och slog i "taket" hehe.. ena sidan av magen kunde vara mycket hårdare och helt plötsligt så va det jätte mjukt där och du hade flyttat över till andra sidan..hihi.
I morse vaknade jag till och då hade du fulla sparkar pågång hihi. men så fort jag försöker filma det så slutar du. busunge :)


Förut satt jag och gick igenom reklamen då jag fann hemglass bladet..hehe..kan lill*n se genom naveln elle? för då kom det en stark fin spark hihihihi...  

Förövrigt e jag väldigt matt idag och igår. Har problem med mitt vänsteröga. KOm i lördags kväll från ingenstans. svullnat lite och gör ont varje gång blinkar..å shit va många ggrman blinkar eg. Kroppstemperaturen har stigit osv..kvav i kroppen..suck..


Imorgon är det dags för blodprov (iiiiiiiiiiiiiii), som jag verkligen hoppas tas av en människa med empati och som vet hur fasiken man ska ta det ist för spräcka ådern igen.. Sen e det även dags höra vårt lilla underverks hjärta igen :)  


Nu va det dags att att försöka filma lill*ens buståg igen, men så fort kameran kommer upp så blir det såå lugnt..tok unge :)

Av Angelica - 17 maj 2010 16:02

Shit, låg precis och såg på säsonsavslutning av Private Practice. Varje gång blir jag påmind om att den serien faktiskt är bättre än man tror. Förra säsongsavslutet va hemskt spännande och gripande med svåra beslut, men va inget mot detta ändå. Detta avsnitt va över förväntan på nåt vis. Så otroligt många svåra beslut, 1 efter 1, oro, spänning och helt oväntande händelser som chocka. De beslut som va tvungen att tas fick en verkligen att tänka efter vad man själv hade gjort. Beslut som folk måste ta varje dag osv. Händelser, glädje,chock, tragedier som folk får utstå varje dag..osch osch..

Ovido - Quiz & Flashcards