Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Angelica - 27 maj 2010 23:11

Ja, vad sa vi här när hon vann..ja katastrof och att sverige kommer nog fasiken inte vidare på det..å vad händer? jo just det..e det inte första gången också? Hur röstar Sverige nu förtiden eg som får för sig skicka sådant bidrag? Rätt klantigt, för att inte ens komma med nu, gör ju att folk tappar intresset för schlagern och kanske inte ser på det alls förra året..

Av Angelica - 27 maj 2010 12:55

Japp, då e lille vovvsingen här på besök..så söt..han e la lika uttråkad hemma själv som mjag är hemma själv så han fick hälsa på några timmar..båda är parkerade i soffan..gött..innan så vi va ute i trädgården så han kunde pissa ner minst 90% av den för visa han varit här. Skrämde mig en gång när han hörde en fågel och voffa till lite..hihi...men nåt som såg roligt ut va när han hör grannens hund börja skälla..vilka små ben han har, men ack så snabbt de stortsett sprang runt hela huset för att komma så långt bort från ljudet som möjligt..haha..sött..

Nu blir det till att vila.känt mig lite sämre senaste dagarna och lättare att bli illamående osv. samt magen som börjat ha små ont i om jag rör mig eller skrattar eller nåt..ligment kanske? ingen aning..men inte behagligt så tar det lugnt..om jag kan som e så rastlös

Ovido - Quiz & Flashcards