Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Angelica - 8 maj 2010 16:22

Sitter parkerad i soffan, medan grabbarna river och bygger ihop en dörr till vårt komplicerade lilla hus :) så det inte kommer in matos till lill*n sen när den sover i sovrummet. Hoppas dock de är klara snart för behöver bli lite mer bekväm i kläderna för att må bättre och andas bättre känner jag..kunna vara mig själv så bekväm som möjligt, enkelt sagt. inte så lätt när det finns främmat i huset. andningen blir tung i hals och bröstkorg då pulsen ökar i styrka/tryck.. gillar inte det obehaget..igår låg jag i soffan och tittade på tv. efter 30min i lugn så bara det kom från ingenstans. blev sådant tryck och kände hur pulsen bara steg..skumt sådant där..


När jag skulle lägga ut bilder förut så såg jag lite gamla..va ju intressant vilken skillnad det var. täntke lägga dom på rad och kika..låt oss backa i tiden...

                    

  

Av Angelica - 8 maj 2010 15:42

         Japp, då var besiktningen avklarad. Blankt papper...göööött   

Kände mig verkligen som en sådan där gravid kvinna man sett i filmer, då jag satt med i bilen och väntade på vår tur, med en från början full rulle med fika kex som på 5-10min hann försvinna ner till 5% kvar och smulor över hela magen..hihi.

Jackan var ju då inte knäppt mer än upp i halsen och till där magen går ut, för där går det inte. Hmm, känns som jag behöver komma på en lösning på detta snarast, men känner inte för att köpa en varmare jacka i maj precis. Inte pengar till en typ 2-3veckors jacka bara ju..hmm..sommaren får komma igång snart. måste gå i kjol. alla leggins, och allt man har under magen sitter åt så det gör ont och ger märken efter..iasch..gillar icke jag eller sötnosen där inne..


Kom igår på att jag inte tagit kort på magen på 2veckor. Händer ju en del nu. En själv kan inte fatta det, för man går ju med den hela tiden, men jäkla skillnad om man ser bilder. Så tog lite kort igår och idag.. så här verkar resultatet nu:



Ovido - Quiz & Flashcards