Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Lite bilder :)

Av Angelica - 29 november 2010 18:44

Idag har några av de många som läser, faktiskt skrivit kommentarer. Det är kul. Fortsätt med det :)


Jag har knappt lagt ut några bilder på Savannah på facebook. Litar inte på det. Vet eg inte om jag litar på det riktigt här heller, men vi vill ju stolt visa upp henne också :)


Jag lägger Savannah på fällen, men när jag tittar igen så ligger hon stortsett på golvet..hihi..så har det varit 2-3 veckor nu :)


Här om dagen blev hon galen när hon inte kunde få in händerna i munnen. Så tänkte att kliar det så kan jag hjälpa till. Så kliade lite på tandköttet och vad gör hon då: börjar skratta högt och gött..busunge :)


Den första bilden va hon inte gammal. Men såg så avslappnad och go ut hehe.somnar överallt japp..precis som pappa..överallt, hursomhelst och när som helst..

De 2 nästa skrattande bilderna togs för kanske en månad sen och så go är hon när hon är nyvaken :-) Sista bilden visar som jag skrev över, att hon ligger aldrig kvar rakt hihi

        

 
 
Ingen bild

Linnea

29 november 2010 19:16

Oh, jag ser att ni försöker lära henne höger och vänster från ett tidigt stadie, hur fungerar det? :)

Angelica

29 november 2010 19:33

hon är smart vettu..honfrågar redan om trafikskyltar :-P

 
Malin

Malin

29 november 2010 21:17

Men GUUUUUD sicken söt skatt ni har!! Jag är SÅ såld

http://www.malinsmirakel.blogg.se

Angelica

29 november 2010 22:11

tackar :) vi e rätt nöjda hihi

 
Ingen bild

Åsa

30 november 2010 12:08

Meeeen så gullig,sista bilden är väldigt lik dej när du va liten

Angelica

30 november 2010 13:22

Se du lyckades ju med kommentaren :) jag måste godkänna den först bara :)
Ja hon har varit väldigt lik både mig och morsan, fast hon börjar ändra utseende rätt rejält nu..vet ej vem hon liknar nu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 12 augusti 2013 20:38

OJ, kom knappt ihåg hur jag kom hit. Har inte bloggat sedan i vintras tror jag. Men fick nu ett sug när tankarna och känslorna flög runt. Varför? Jo, för ett år sedan idag satt jag med nerverna överallt.. det var nyfikenhet, glädje, spänning och samt...

Av Angelica - 27 februari 2013 08:06

Romantiker; hopplös sådan..kärlek..mäktigheten i det.. Film/seriefantast; inlevelsen,handlingen,närvaron Musik;röst;text...   Allt detta handlar om känslor. Allt detta är något jag alltid varit vääldigt intresserad av. Tolkningar. budskap.liv...

Av Angelica - 4 februari 2013 20:25

Idag är det redan 1 helt år sedan vi stod i kyrkan och lovade varann evig kärlek :) En dag som var sååå mycket kallare och absolut finare än idag.. tur var väl det :-)   Den morgonen kikade man på termometern och såg -18C. Idag ett år senare står...

Av Angelica - 27 januari 2013 16:16

Det kommer nog bli en mysig, intressant och skrattande tid framöver.. Varje dag ser man hur lilla Hailey växer och utvecklas. Ja, varje dag kan faktiskt göra skillnad. Tro det eller ej. Den person hon var förra veckan kan ha förändrats till en ännu...

Av Angelica - 9 januari 2013 21:25

Visst gör den..? På söndag är redan vår andra dotter 5månader. Var det inte alldeles nyss hon låg i magen? Samtidigt känns det som evigheter sedan. Minns det inte. Kan titta på denna hemska efterblivna klump till mage (kassa magmuskler efter min ee...

Ovido - Quiz & Flashcards