Alla inlägg den 8 november 2010

Av Angelica - 8 november 2010 14:15

Ja, då är det idag redan 10 veckor sedan man åkte in. sedan man fick sin nyfikenhet tystad..va det en flicka eller pojke som legat inne i min mage så lång tid? skulle hon ha hår eller ej? vilken hårfärg? skulle hon vara så stor som de trodde på ultraljuden? ja, det va många frågor..och alla frågor hade underbara fina svar :)

Det var en liten (mindre stor:) Savannah.

I helgen har jag satt in massa foton i album. Ja, faktiskt. Nu förtiden tar man ju nästan aldrig ut kort. Digitalt och in i datorn och ut på skivor bara. Men kände ändå att jag vill ha ett album med bara graviditetens utveckling och ett med massa bilder på lilltjejen som hon kan kika i sen när hon växt upp också. Se hur hon förändras.

Det var svårt att välja kort att ta ut från datorn. det fanns ju sååå många :-) Är nog mest fotograferade bebisen hihi..

När jag såg tillbaka till tiden då jag hade en mage med två hjärtan i hihi, så kan jag inte tro det.. va snabbt man glömmer alltså. hur i helskottan kunde jag ens röra mig? haha..duscha.komma ur sängen..ja det ser nästan "sjukt" ut hur stor jag va..både med vatten i kroppen och med magen.. ser verkligen ut som nån lagt en stor boll från idrottlektionerna under tröjan..ser inte klokt ut ibland..hihi.

Men korten från i början älskar jag att titta på..när man fortfarande hade sin figur i kroppen med endast en mage som växte. vilket gulligt lyckligt par vi´såg ut att vara när vi posade framför kameran inför ett kalas :) hur kunde kroppen bara samla på sig sååå många kilon?..ja påtal om det..dags att smita upp på träningscykeln innan lillstumpan vaknar och vill ha mammas uppmärksamhet.kan hoppas hon sover ett tag till,då hon var helt slut efter badet :)

Ovido - Quiz & Flashcards