Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Angelica - 17 mars 2010 14:04

Japp..Satt i soffan med illamående och huvudvärk. Fortfarande i sovbyxor och sov t-shirt. Alltså inte det vackraste. :) :/ Men inte heller bh..haha.. Att jag ser allmänt hemsk ut för jag mår så där och har graviditetshormonshud gör det inte bättre.

Iaf, tycker det låter som nån ska ta sig in i sovrumsfönstret som är öppet, men livlig fantasi har jag ju så tänkte mer realistiskt: det är nog snö som ramlar ner från taket igen.

Helt plötsligt låter det som att det slår i bildörr. Denna gången lät det verkligen så. Bor ju nära vägen så har trott det några ggr, men inte varit nåt..Men gick och tittade.

Där utanför står vägverkets bil med två killar i min ålder, som ska ta kort på huset för kolla upp bullerskydd.

AAAhh, tänker jag. Så som jag ser ut och dessutom ingen bh.

Å självklart är alla persienner uppdragna, vilket det inte brukar vara. Men självklart denna gång. Så jag fick ju försöka springa smyga till sovrummet och hämta bhn. (som låg på sängen vid öppna fönstret jag hört dom vid förut - såg de den?:)

Fick springa förbi hallfönstret så de måste sett mig till toan för att ta på mig den åtminstone..pinsamt

Japp, detta är varför man alltid ska gå nästan ordninggjord alltså..

OCH ta bort ringklockan utanför som inte fungerar..de måste ju änna tryckt på den---- kom jag på nu, eftersom de blev så förvånade när jag kom tillslut..

Av Angelica - 17 mars 2010 11:32

I natt, för första gången på ett bra tag, drömde jag faktiskt nåt bra. Nåt lyckligt. Nåt underbart.  

Visst jag drömde flera olika drömmar. En av dom så jobbade  jag i baren i hem till gården. Haha.. men det va kul :)

Men den drömmen som var när jag tyvärr fick vakna var handlade om min ofödda son eller dotter :)

BB efter förlossningen. Jag höll i den lille. Trodde jag fick en pojke först, men visade sig vara en flicka. Åkte iväg i en säng och hade min dotter i min famn. Klädde den med kläder jag köpt och försökte få några bra kort. Så oootroligt söt. Tittade på henne för att se om hon var en "xx" (namn vi funderat på) :)

Så visade det sig att vi glömt ta med sockarna. Så kom pappa också så va det dags för lillan att äta första gången..sen fick jag tyvärr vakna..attans.

Vill man lämna det? :)


Ovido - Quiz & Flashcards