Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Angelica - 8 mars 2010 12:57

Sitter och tänker på hur overkligt det är. Tittar på min växande mage och stryker händerna över den.:) Undra om

han/hon känner det? Jag har ju läst att haon kan känna av det och reagera till det på sitt vis i magen sen nån

vecka tillbaka. Helt otroligt. Att veta någon ligger där inne med hjärta slående, armar rörande och även hickar :)
Är haon lika uttråkad som jag? tänker haon nåt? men hur då - de har ju inga ord att tänka med. Även nåt jag tycker

är otäckt de första åren innan de kan prata. I början har de ju verkligen inget ordförråd. Hur ska de kunna tänka

:VAD gör mamma, när de inte ens vet om ordet Vad, tex?


Något som också slår mig ibland när jag bara sitter och tänker är att nu är bebisen i magen en könsbestämd. Man skulle kunna se på ultraljud vad det är och skulle nåt hemskt hända så har man inte bara fått missfall, utan mist en son eller dotter. :(

Men så ska man inte tänka. Utan bara det positiva. Just nu har jag en pojke eller flicka i magen. En dotter eller son :) Det gör det lite mer verkligt för stunderna man inte kan förstå det :)

Ovido - Quiz & Flashcards