Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Angelica - 4 mars 2010 16:09

Ja, då har man suttit i tele sen 4h ungefär. 48min med en försäkringskassan, sen ännuu en och sen ett annat ställe och sen morsan och sen morfar.

fixa fixa fixa.. nu e lite gjort iaf.

hur ska jag nu ha orken till att duscha. jag som e helslut efter detta bara..

inte nog med att kl 05 vakna på morgonen av att sambons klocka ringer, för att han glömt stänga av den. Nej, tänkte jag. så fort jag vaknr så är jag akut kissnödig. går jag sen upp så har jag inte så lätt för att somna om + att jag nu verkar ha lite problem att ligga på vänster eller höger sida utan att få ont..Men turen att faktiskt somna om..

Av Angelica - 4 mars 2010 12:02

Igår ringde min faster mig, efter att hon rensat i huset och undrade om jag möjligen ville köpa en babysitter och gåstol. Ja, visst det kanske är tidigt. Lär ju inte gå i den på minst 1år :) Men det va ju ändå en möjlighet då man visste de va i fint skick, nästan inte använda, billigare än i butik och billigare än bensinresorna att åka iväg och leta sen. Blev att vi vi köpte dom. :)
Väl hemma kunde jag inte låta bli att hämta en nalle för att testa i babysittern :) David flinade åt hur verklighetstlikt jag jag höll och la ner nallen som en bebis :) hihi. Sen kunde jag inte låta bli att bara sitta och stirra och måla upp bilden så starkt framför mig att jag t.o.m kunde känna känslan att hålla det lilla knytet och dess vikt. :) Att hålla små barn när man var yngre va ju underbart, men känslan då du verkligen kände den riktigt mäktiga vikten i en bebis var ju varje gång man fick lyfta upp den från sin säng,vagn,skötbord lr bilstol. Då kände man ju den riktiga bebiskänslan. Nu kommer jag få känna det flera ggr varje dag. inte hos någon annan, utan hemma hos mig.  :) Helt otroligt.. kan inte tro det e sant :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards