Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Angelica - 6 mars 2010 18:10

Japp, senaste har jag ibland känt av svanskotan mer än vanligt. Inte tänkt på det så mycket då det bara varit vid nåt kort tillfälle då jag kanske lagt mig i sängen på kvällen.

Men igår kväll hade jag det under hela kvällen. Dock inte ont så sätt som riktigt smärtsamt ont, men ändå att det är på den vägen så att säga. Fast jag bara satt i soffan eller rörde mig. Jag som haft dålig rygg redan innan detta miraklets sätt att förändra min kropp :). Även sne pga benen och plattfotad, hoppades innerligt att det inte skulle vara nåt mer problem på g. Men sökte på nätet lite och läste flera om fick detta. En fick även det i samma vecka som jag och det va hennes start på foglossningsproblem. Aj aj.. Det förvånar mig inte om det skulle ske mig, men hade iaf hoppats det kunde vänta några veckor till.

Fanns några små rekommendationer. Nån slags sittring/kudde som kunde jämna ut lite om man satt på den. Nån som ser en så säg gärna till :) En sa att hon hade köpt en billig variant på claes ohlssons för typ 25-30. Det lät som nåt jag skulle vilja testa, men har ju inte affären i närheten och hittade den inte på deras sida heller. Suck.


Usch dags att lägga sig ner i soffan igen. Magen spänner och jag e helt anfådd.. blri anfådd av ligga still i soffan och att läsa..osch. så bäst ligga ner och inte utmana sig, så man får ligga på toagolvet som i morse igen..då e soffan mö skönare :)

Ovido - Quiz & Flashcards