Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Angelica - 5 mars 2010 19:01

Inatt drömde jag om att klä julgranen.. Ja knasigt.,fråga mig inte varför   

När jag vaknade så började tankarna flöda till fantasier. Tänka sig att när jag pyntar huset i varma röda färger nästa jul, så har jag en ca 3månaders dotter eller son bredvid mig, jollrandet :)

Att sen på julafton (om sovandet och allt går bra:) så vaknar man på morgonen och har sin första jul som en riktig familj; mamma, pappa, barn :)

När man sen ska klä sötnosen i lite julkläder, sätta i bilbarnstolen, filt över att skydda från kyla,regn eller snö och åka till mor/farföräldrar.

Ser mig själv gå in och ställa ner stolen på golvet i hallen när folk välkomnar. För sen lyfta upp och få höra "åh så söt" :)

Av Angelica - 5 mars 2010 18:52

   Ja, vad ska man säga.

Varje fredag väger jag mig och tar kort på magen. Denna vecka 1kg upp från förra veckan. Vilket betyder att jag gått upp ca4-6kg.

Jag får verkligen inte glömma smörja magen nu, om jag inte vill få bristningar, för det nästan är "växer så det knakar" för tillfället.

Vissa dagar är det riktigt jobbigt för det nästan gör lite "ont" i skinner då det tämjs. Blir även jobbigt att vara en själv då, för är man hungrig eller mätt så är det problem vilket vis. Speciellt om man då har nån byxa eller tröja som sitter minimalt åt också.

Två dagar har det även varit som att någon försöker dra in naveln på insidan. Det är riktigt obehadligt ibland måste jag säga. Gör ont på nåt vis, speciellt om man sträcker sig lite och känns som blåmärken på insidan. Aj..

Men men..mirakel av livet :)

Ovido - Quiz & Flashcards