Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Angelica - 15 mars 2010 14:49

Har senaste börjat vakna mitt i nätterna. Man kan tro det är pga blåsans tryck, men det är det inte. dock känner jag hur full den är varje gång jag vaknar till, men det är inte det problemet jag har. Har två andra.


Det första är att jag vaknar av att mina drömmer är så verklighetstrogna och är drömmar jag inte längre vill vara kvar i. Sådana där som kan vara riktigt hemska lr där nåt utspelas som ligger i ens bakgrund och spelar på ens rädsla för nåt. NI vet sådana där drömmar som är så verkliga att man på morgonen inte vet om man har sagt eller inte sagt en sak till en person eller mer. Så händer några ggr att jag är arg eller ledsen på min partner när jag vaknar till. Därför jag antagligen börjar vakna nu för att jag inte vill känna så i drömmen.


Andra problemet har med ont från graviditeten att göra. Vaknar när jag ligger på vänster sida, av att jag har ont i mellangärdet. Det har blivit mer och mer. Jag fattar först inte att det är därför jag vaknar, men när jag verkligen fattar det så vänder jag mig om eller lägger mig rakt så är det inga problem. Utan just på vänstersidan bara. Det kan nu förtiden t.o.m knäppa till där inne så det känns om jag bara hickar. Hmm.. Måste ligga väldigt konstigt där inne..

Ovido - Quiz & Flashcards