Alla inlägg den 17 december 2010

Av Angelica - 17 december 2010 19:50

Kvällens lilla bus. Visst löjligt, men ibland måste man ju få lov att vara löjlig. Vad är livet om inte skratt utan nåt vettigt skäl? :-) Så länge det inte skadar någon så behöver man väl inte bete sig som vuxen varje stund (det gör ju inte folk när de dricker tex:)


Jag satt med sambons (David) telefon och låtsades försöka skicka iväg ett sms till min morsa (hans svärmor:). Han undra vad jag gjorde och jag sa att jag skrev att han gillar gå i tjejkläder :)

Efter det försökte han ju självklart ta mobilen ifrån mig. Jag sprang in på toaletten och låste in mig med båda mobilerna.

Han försökte låsa upp med saker i låset utifrån och han va inte långt ifrån, då jag försökte hålla emot och skriva samtidigt. :)

MEN lugn, jag är inte så elak att jag skriver så från hans telefon, MEN jag kan ju låtsas att jag är det hehe.. Jag tar min mobil och skickar till min morsa och säger till henne att skicka ett sms till David där hon svarar på ett sms han skulle ha skickat där det står att han gillar gå i tjejkläder.


I detta läget vet så är jag ju inte så taskig, bara busar lite :) Sen raderar jag smsen från min mobil och går ut igen. Han tror då att jag

raderat vad jag skickat ifrån hans mobil (eftersom jag gömde min mobil inne på toa), men han vet inte vad jag skrev. Jag bara fnissar.

Han frågar mig om jag skickat och frågar om jag LOVAR det. Jag ljuger nämligen inte om jag säger att jag lovat det. Så jag bara skrattar

och försöker ducka frågan genom säga det är ju taskigt att fråga så..det e fusk hihi.
Efter en liten stund så får han ett sms från min morsa där hon skriver typ
"Jasså. Det hade jag ingen aning om att du tyckte så mycket om att gå i tjejkläder. du kanske önskar du va född tjej :-) "
Å David tittar på mig chockad att jag skrivit till henne,samtidigt som han skrattar och jag skrattar högre och högre och tårarna bara

rinner. HAHAHAHA.. Fasiken vad jag ångrar att jag inte hade startat filmkameran innan. Hade verkligen varit kul att se efteråt.
Han står halvböjd och skrattar samtidigt som han rör i maten och Savannah ligger på golvet med huvudet vändandes mot mamma,mot pappa,mot mamma,mot pappa - vad gör dom :-)
Han svarar henne: "ja särskillt runt jul"
å jag skrattar ännu mer för tänker att nu får morsan sig ett skratt också. Haha..
osch osch.
Smsade till morsan sen och skrev vad vi skratta. Hon bara tycke va dumma vi va haha :-)
När jag sedan berättade för David om allt så tyckte han ju det va smart :)

Ovido - Quiz & Flashcards