Alla inlägg den 10 december 2010

Av Angelica - 10 december 2010 16:54

             Då va det en ny dag och nya tag. Idag visade vågen viktnedgång och det gjorde mig jätteglad och gav ännu mer inspiration till dagens promenad med två andra tjejer och deras småttingar.

Vikten har stått still på sitt xx,6 ett tag och visst det gick iaf inte upp, men för några dagar sedan gick det upp till xx,3.. då blev man deppad. Undrade hur fasiken detta skulle gå..vad ska jag göra.. Efter några dagar gick det dock ner till xx,6 igen.. skönt iaf.. men idag va den nera på xx,1. nästan nytt kilo :-)

Så vid 13 gick vi ut och gick igen och osch så underbart väder det var. Solen sken och lyste upp hela åkrar täckta av glittrande snö. Vinden va knappt och trots ca -8 så blev man nästan varm. Sen va ju visserligen min kondition värdelös..shit va jag flåsa,svettades och ja såg allmänt knasig ut haha.. men tryckte på vagnen genom snön och stannade upp för att fotografera ibland.

När jag väl kom hem så ville jag verkligen inte gå in än. Savannah stensov i vagnen också, så tog skyffeln och grejsa lite svagt med telefonen i örat och tjöta med morsan lite. Va frisk och fräsch man känner sig efter att ha gått..ojoj.. :-)

Passade ju också på hämta ett beställt paket med lite saker till Savannah/julpynt.

Lite klossar som hon ska få i julklapp. Sådana där som är mjuka och låter lite :)

Rött påslakan och örongott + spjälskydd till henne så hon också får julmysigt:) visserligen är det lite stort. till när hon har större täcke mm. Men det går väl lägga ordning lite för finhetens skull i år redan elle? :-)

Ska ju ändå passa på att klä granen ikväll också, om hinner.

Nu vaknade lillstumpan efter somnat till under en röd julfilt på sin fäll :) Hon ääälskar att dra upp den över huvudet och ligga mysandes och titta på mamma för att slumra till en stund och sen ta nya tag :)


Ovido - Quiz & Flashcards