Alla inlägg den 16 december 2010

Av Angelica - 16 december 2010 13:58

Idag när jag vaknade så hörde jag min lilla flicka smågrejsa i sin säng, vid fotändan av vår säng. Jag kikar fram från mitt täcke och där ligger hon. Halvsovandes, med huvudet fram och tillbaka nära att vakna. Jag tar mig fram från värmen under täcket och kikar ner på henne. Såå söt i sin nya färgglada pyjamas :)

Jag kikar runt efter hennes napp, som kan hamna var som helst nu förtiden så hon på nåt vis slänger iväg den hihi. När jag hittar den så ger jag henne den och hon somnar om. Jag kryper återigen ner under täcket och myser lite slumrandes.

Efter en stund igen så hör jag hur hon ligger och grejsar, denna gången vaken. Men hon har inte behovet av att gå upp, nej hon myser ist där borta, så mamma kan ligga kvar och mysa också. Helt underbart. Man hör vinden blåsa kallt utanför och tackar för att man ligger skönt under täcket. Samtidigt ler man av tanken av att man hör Savannah mysa också. :) Redig tjej.

Bara pappsen som saknas :/ Men höll iaf på att smsa lite med honom just då, för han hade rast. Opersonligt ja, men man iaf utbyta säga godmorgon,sov du gott,drömdes det nåt trevligt, hur går det på jobbet, älskar dig osv:)

Sen gick jag och gumman upp och myste i soffan framför tvn, några tända ljus och lysande pyntad julgran, då hon skulle äta. Riktig gosig stund.


Ikväll blir det att slå in de julklappar jag glömt att slå in, vilket blir kul när jag har köpt nya inslagspapper. Blir även det mysigt när lilltjejen kommer ligga bredvid och jollra för fullt..många åsikter och tankar från henne nu förtiden :-)

Ska också lyckas besluta vilka som blir julklappar och vilka som blir presenter om nån månad, till sambon, då jag kommit på och råkat köpa alldeles för mycket till honom redan. Dock inget köpt till brorsan. Är väl konstigt hur det funkar..

Ovido - Quiz & Flashcards