Alla inlägg den 15 december 2010

Av Angelica - 15 december 2010 14:38

skulle med hem (synd det inte var en levande bara..men men).

Igår beslutade vi att åka till Skövde och shoppa lite. Första gången storshoppning sedan väldigt länge. Visst vi har varit 2 små svängar till Lidköping sedan Savannah föddes, men vill helst inte vara där länge med alla virus.

Gillar heller inte ut och fara nu när alla idioter på vägarna tror de kan hantera allt och är odödliga. de tänker inte på att vi andra inte är odödliga och kan faktiskt skadas eller dö när de leker med våra liv..men men..

Iaf, det blev en heldag och osch det kom med en hel del hem. Hade en del rabattlappar så snart gick ut och var ju självklart tvungen att passa på.

OJ va lätt det är att handla till Lilltjejen här hemma. Har alltid drömt om när jag ska handla till henne. Å är det så här lätt att handla till henne på vinternt, så vet jag inte hur jag ska klara av det i sommar, då det kommer va de mest underbara sommarfärger, som jag ÄLSKAR (olika ljusa och starka gröna,turkosa,rosa,gula och ja allt). Färgerna har ju så många skalor och på sommaren blir de ju helt livsfarliga för min plånbok. Att jag dessutom har en liten tjej att köpa till gör det inte lättare. Små kjolar,klänningar mm. Göra så där dock söt. :-)

Igår kom det med endel saker hem som sagt - mycket var väl helfärgade bodys med färger hon passade i, men fick även hem lite annat sött.

Bla en vårjacka (ja jag vet, inte nu kanske, men den va ju sååå söt :) och hennes första lilla kjol :-)

Jackan hade ju även en söt liten rosett på luvan. Mysigt.

På korten här ser de dock väldigt stora ut kläderna, men i verkligheten är de så små - och ni vet ju att allt smått ser ju så där eeeextra mysiigt sött ut :-)

Ska ta kort på henne i det senare - om hon tillåter förstås hihi.

Köpte även en liten julklapp till henne. Den bara hoppa på mig..hade jag inte planerat hihi. En liten katt, som kunde röra sig och göra mjau ljud. Klart jag måste ha den. Det va ju dessutom kissekatt. inte bara hund. Visst jag gillar dom med, men mamma är ju kattmänniska. Toppen tänkte jag. Det var som skrivet att den

    

Ovido - Quiz & Flashcards